=

Problemer med tilkobling til SuperOffice

Sist endret 2022-11-22
Stem her
  -  

Spørsmål

Problemer med tilkobling til SuperOffice


Svar

Dersom du benytter SuperOffice Online, og får varsel om "Problemer med tilkobling til SuperOffice", skyldes dette som oftest at Windows (eller en 3de part antivirusløsning) ikke klarer å overskrive en fil i programkatalogen til SmartCall.

For å rette problemet kan du forsøke følgende:

  1. Åpne SmartCall Hjelp og trykke "Ny innlogging i SuperOffice"

    Dersom dette ikke hjelper:
     
  2. Avslutt/Stopp SmartCall i SmartCall menyen, eller i Windows Oppgavebehandling/Task manager
  • Åpne Windows Utforsker og gå til C:\Program Files (x86)\Nettsoft
  • Slett mappen SmartCall
  • Kjør SmartCall setup for SuperOffice på nytt
  • Ved fortsatt problemer, deaktiver eventuelt 3de part antivirus og gjenta prosessen.

Ta kontakt på Chat dersom dette ikke retter problemet.

Powered by SuperOffice