=

SuperOffice Online integrasjon

Sist endret 2022-12-06
Stem her
  -  

Spørsmål

Hvordan tilpasse SmartCall mot SuperOffice Online


Svar

For å kunne integrere SmartCall med SuperOffice, må denne tjenesten være bestilt av Nettsoft.

Når SmartCall starter opp vil du få opp et lite nettleservindu som ber deg logge inn i SuperOffice med SmartCall integrasjon. Dette er bestemt av SuperOffice. 
Huk eventuelt av for "Husk i 30 dager" for å gjøre påloggingen enklere.

Det er viktig at SmartCall bruker som logger inn i SuperOffice første gang er en SuperOffice administrator (Brukernivå-0), som kan aktivere SmartCall integrasjonen.

For at telefonintegrasjon med SuperOffice skal fungere må:

  1. Telefonnummeret (mobil/Teams/IP) du har registert i SmartCall være medlem av bedriftsnettet (Se SmartCall Innstillinger - Mobil integrasjon )
  2. For å kunne ringe fra SuperOffice (og alle andre programmer på din PC) er det viktig at du har tilpasset funksjonen "Klikk for å ringe" og Klikk for å ringe med hurtigtast".
  3. For at SuperOffice oppslag ved innkommende samtaler skal fungere må du være innlogget i SuperOffice i din nettleser.
  4. Eventuell integrasjon med SuperOffice Service er avhengig av at bedriften abonnerer på denne tjenesten fra SuperOffice.

Tilpasning av funksjoner for oppslag i SuperOffice

Som standard må du ved innkommende telefonsamtaler klikke på SuperOffice ikonet i SmartCall oppslagsvinduet, for å åpne personkortet i SuperOffice.

I SmartCall innstillinger kan velge om og hvilke SuperOffice vinduer du vil åpne automatisk. Dette finner du i SmartCall innstillinger - CRM integrasjon:

  • Klikk på SmartCall ikonet (ved klokken på skjermen)
  • Velg Innstillinger
  • Velg fanen CRM integrasjon
  • Velg «SuperOffice Online»
  • Gjør eventuelle valg for innkommende og utgående samtaler (standard er Manuelt oppslag/klikk på ikon i SmartCall oppslagsvindu)
  • Trykk OK for å lagre – SmartCall starter på nytt automatisk

Vi gjør oppmerksom på at vi tilbyr spesialtilpasninger av oppslag mot SuperOffice, f.eks. dersom du ønsker at SmartCall oppslagsvindu skal presentere informasjon om kundekontakt, kundestatus, kategori, saker mv. Ta kontakt for informasjon. 

Powered by SuperOffice